Retur

Pentru RETUR este necesar sa urmezi pasii de mai jos:

  1. Citeşte cu atentie termenii şi condiţiile pentru a afla metodele de retur a produselor cumpărate de la EXCLUSIV OEM SRL.
  2. Completează formularul de retur şi înştiinţează-ne de intenţia de a returna unul sau mai multe produse, apoi vei fi contactat de unul dintre colegii nostri.
  3. Dacă ai primit confirmarea că îndeplineşti condiţiile de retur te rugăm să trimiţi produsele prin intermediul unei firme de curierat la adresa indicată de colegii noştri în răspuns.
  4. Coletele de care nu am fost înştiinţaţi că au fost trimise catre noi şi cele cu ramburs (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat, la primire, să achite expeditorului contravaloarea aferentă) nu vor fii recepţionate!
  5. Numai după ce produsele au ajuns la noi şi au fost verificate veţi fi contactat/ă privind desfăşurarea şi finalizarea acestei proceduri.

Termeni si condiţii

Returul produselor se acceptă conform termenilor şi condiţiilor menţionaţi mai jos şi sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv in termen de 14 zile de la dată primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suportă alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

Pentru produsele care fac obiectul achizitiilor offline (din magazinul nostru din Bd Dacia, nr.118) este in vigoare Legea nr. 449/2003, actualizată în 2008, prin care orice produs cumpărat trebuie adus la conformitate, adică în starea ideală, fie prin reparare, fie prin înlocuirea completă fără plată.

Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.

Art. 10. - În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs.

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la dată informării EXCLUSIV OEM SRL de către Consumator.

EXCLUSIV OEM va putea amână rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care (EXCLUSIV OEM SRL nu s-a oferit să recupereze el însuşi produsul . Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalităţii de restituire sau conform procedurilor legale.

Excepţii

Excepţiile privind dreptul de retur (nu se acceptă returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fără a ne limita la următoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, sunt murdare, prezintă zgârieturi, lovituri, au suferit şocuri electrice sau mecanice, au accesorii lipsă, au ambalajul lipsă, deteriorat sau desigilat astfel incât nu mai pot fi vândute ca produse noi, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu T.V.A.), sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse conform tabelului de mai jos:

Se percepe taxă pentru Valoare diminuare din preţul produsului
Ambalajul producătorului lipsă, deteriorat sau desigilat 30%
Zgârieturi fine**, Piesă (reper) returnată murdară* 40%
Zgârieturi accentuate*** 50%
Accesorii lipsă 100%
Piesă care a suferit modificări fizice 100%
Piesă care a suferit şocuri electrice 100%
Piesă care a fost montată 100%

*piesă (reper) returnată murdară - cu urme de vaselină, urme de murdărie cauzate la manevrarea piesei cu mâinile murdare, murdărit in incercarea de a il monta pe autoturism;

**zgârieturi fine – sunt mici, superficiale si nu acopera mai mult de 10% din suprafata produsului;

***zgârieturi accentuate – sunt usor de observat, adânci sau acoperă mai mult de 10% din suprafata produsului.

Formular de retur

Prin completarea și transmiterea informațiilor din formular, confirmați că aceste date pot fi stocate și procesate de organizația noastră. Sunteți de acord că putem utiliza datele de contact furnizate de dumneavoastră prin acest formular pentru a vă oferi informații suplimentare despre activitatea noastră.

Vă informăm că tratăm datele dumneavoastră personale cu strictă confidențialitate și în strictă concordanță cu prevederile legale. Pentru o informare completă, va rugăm să consultați informațiile disponibile în secțiunea site-ului nostru dedicată prevederilor GDPR.

Plateste in siguranta cu LibraPay